Sunday, October 2, 2016

Trading Desk Online Advertising

E TRADE Review Die Goeie Beste alles rondom rekening vertoning met E TRADE 360 Met die E TRADE 360 view, kan jy 'n opsomming van jou rekeninge, portefeuljes besigtig, en dophoulyste en selfs ambagte te maak almal op dieselfde bladsy. Niks is moeilik om te vind, maar as jy nie t verkies die E TRADE 360 view, kan jy navigeer en maak ambagte dieselfde manier as wat jy sou met ander makelaars deur gebruik te maak van die top navigasie bar. Toegang tot al beleggingsprodukte Een van die groot bonusse te kies E handel as jou makelaar is dat jou handel opsies is nie beperk. E handel bied toegang tot elke belegging produk wat jy wil om handel te dryf. Dit sluit selfs termynkontrakte, internasionale en buitelandse valuta markte, wat almal moeilik om te vind op ander makelaars. As dit t wil jou keuses beperk, sal E TRADE 'n stewige keuse te maak. Superior mobiele handel app Die foon is so deeglik dat dit voel asof jy in wese hou E TRADE se gereelde verhandelingsplatform reg in jou hand. Jy het toegang tot opvoedkundige video's, CNBC video's, nuus, en real-time kwotasies. Daarbenewens E TRADE Mobile het 'n barcode look-up funksie, sodat jy 'n produk kan scan, terwyl inkopies doen en sien wat in die openbaar verhandel maatskappy beskik oor die produk. Om dit af, die jeug het ook 'n tjek deposito funksie sodat jy jou rekening kan finansier op die vlug. E TRADE Mobile is beskikbaar vir die iPhone, iPad, Android fone, Windows Tel, en BlackBerry. As jy wil om voordeel te trek van die mees funksies en die beste app neem, die iPhone of iPad is die pad om te gaan. Online handelaar gemeenskap E TRADE het al die standaard funksies wat deur ander makelaars, maar een eienskap wat uitstaan ​​is hul handelaar gemeenskap. Jy kan konnekteer met ander handelaars, menings te analiseer, te lees die gemeenskap sentiment, en kyk wat aandele is aktief verhandel. Dit voeg 'n sosiale element te handel, wat is regtig cool as jy weer by jou lessenaar sit alleen en verveeld. Groot aanbod van finansiële hulpbronne Wanneer dit kom by die aanbied van finansiële hulpbronne bykomend tot handel en belegging, E TRADE het dit gedek beter as die meeste. Hulle bied alle vorme van bankdienste, insluitend krediet - en debietkaarte, en toegang tot 'n verskeidenheid van ander bronne, soos 'n klein besigheid gereedskap, aftreebeplanning, en die kollege spaar planne. E TRADE doesn hulle help definieer dit. Die Bad Maandelikse heffings te gebruik gevorderde verhandelingsplatform Jy moet 30 of meer ambagte per kwartaal vir vrye toegang of betaal 99,95 vir 'n maandelikse inskrywing. Dit is 'n bietjie teleurstellend, want 'n paar van die ander makelaars bied handel platforms wat die E TRADE Pro platform kan teenstaan ​​en hulle is heeltemal gratis om te gebruik. Ander het 'n soortgelyke metode van 'n laai, maar die 99,95 of 30 ambagte per maand is 'n redelik steil koste bykomend tot die reeds hoë handel koste. Hoë koste en fooie E TRADE mag nie die goedkoopste makelaar om te wees, maar jy is 60 dae van gratis ambagte as jy 10,000 of meer deponeer wanneer jy 'n rekening oop te maak. Geen virtuele handel vir web platform of foon Handelaars wat wil toets E TRADE t gemaklik voel met behulp van die regte geld uit die kolf, moet jy dalk elders kyk. Die besonderhede Trading koste en Broker bygestaan ​​Trades: 25 termynkontrak Fooi: 2.99 Onderhoud gelde: 25 / kwartaal Marge Tariewe: 3,89-8,44 Minimum rekening balans Fee: 0 Mutual Fondse Fooi - Vrag: afhanklik van die fonds Mutual Fondse Fooi - Geen-load : 19,99 Options kontrakprys: 0.75 Options Flat Fee: 9,99 Stock Flat Fee: 9,99 ACH / EFT Onttrekking: Unknown Bounced Check: 25 - 40 Check Onttrekking: Unknown Huishoudelike Wire Onttrekking: 25 gedwing Marge verraad: 9,99 25 makelaar fooi Volle rekening mag oorplaas: 60 IRA jaarlikse fooi: 0 Gedeeltelike rekening mag oorplaas: 25 Stop betaling op Check: 25 Telefoon Bestellings: 9,99 25 makelaar fooi Soortgelyke Produkte Ons vraagkant platform is wat gebruik word deur die handel lessenaars, agentskappe, adverteerders en uitgewers in Europa. Vind uit hoe om kennis te hefboom van historiese veldtogte en gedrag van die gebruiker om jou kliënte te maak bemarking meer doeltreffend. Ons weer oor digitale bemarking passievol. Ons glo programmatiese en data-gedrewe reklame is besig om die aanlyn bemarking van die grond af, bring doeltreffendheid en deursigtigheid 'n komplekse en ondeursigtig wêreld. Laat ons vraagkant platform help om die regte boodskap lewer aan die regte persoon op die regte tyd vir jou kliënte. Óf hanteer veldtogte op jou eie, of laat ons dit te hanteer vir jou. Die mark vir die koop media is besig om vinnig te verander. Ons tegnologie en dienste gebou om te hou. Deursigtigheid Ons glo dat die dae van die swart boks, die verborge sitelists en die gemors media begrotings getel. Ons re 100 deursigtige oor voorraad, media koste en fooie. Plaaslike teenwoordigheid Ons weer teenwoordig waar jy is, en het in-diepte kennis oor die Nordiese markte en sy voorraad en data verskaffers. Drop deur ons kantoor in Stockholm no-nonsense Ons benadering is plat op die aarde. Ons re vrygewig met ons idees en know-how, kliënt-georiënteerde, en is lief vir om oplossings aan te pas by jou behoeftes. Eie Service DSP As 'n self-diens DSP kliënt, hefboom jy BidTheatre se tegnologie en bestuur veldtogte óf deur ons wolk-gebaseerde GUI, of via API integrasie. Die DSP is geskik vir mediabedryf professionele mense wat die vermoë om veldtogte in die huis te bestuur en moet 'n tegnologie vennoot. Ons waarborg data isolasie, beskikbaarheid stelsel, deurlopende kenmerk opgraderings en ondersteuning. Wolk-gebaseerde Whitelabeled login verslagdoening Europese marktoegang Creative hosting inhoud lewer Netwerk Databestuur platform (DMP) Geïntegreerde vaandel video Adserving API toegang vir stelsel integrasie tegniese ondersteuning Bestuurde DSP Doen die moontlikhede wat deur die vraagkant platform klink briljant, maar jy wil om te fokus op die kern van jou besigheid Laat ons konsultante diens jou veldtog besprekings en toesig te hou oor die veldtog beplanning, bestuur, optimalisering, verslaggewing en ontleding. Persoonlike veldtog bestuurder beter oordeel en gehoor koop Direkte private mark (PMP) handel Brand prestasie veldtog statistieke verslag insluitend merk en prestasie statistieke, screendumps Advertiser uitgewer Adserving Tegniese ondersteuning Consultancy Programmatiese bemarking beteken groot veranderinge en nuwe geleenthede vir die meeste spelers in die mediabedryf. Ons het 'n grondige kennis van die tegniese fondamente van die nuwe eko-sisteem, en met goeie insig in die moontlikhede en uitdagings. Met ons advies, raai ons oor alles van tegnologie strategie om die veldtog beplanning. Agentskappe digitale bemarking agentskappe toenemend afhanklik van 'n programmatiese offer. Die gemiddelde bereik van DSP stelsels en die moontlikhede van gehoor sentriese koop bied groot doeltreffendheid en verminder afval in vergelyking met tradisionele maniere van werk. Uitgewers Programmatiese bemarking beteken groot veranderinge en nuwe geleenthede vir uitgewers. Uit voorheen om oppervlak sentriese, die uitgewer moet omskep in 'n gehoor-sentriese benadering tot sy media verkope. BidTheatre se DSP bied die gereedskap en dienste wat nodig is om te ontwikkel en uit te brei die media verkope van die uitgewer. Integrasie vennote Is jy op soek na jou eie bemarking diens te bou of te integreer digitale bemarking funksies met 'n bestaande stelsel Ons platform API bied wat jy nodig het om aan die gang om die advertensie voorraad van miljoene webtuistes, groot data in staat stoor, optimeringsalgoritmes, verslagdoening, en nog baie meer. Die hoof uitvoerende beampte van WPP se massiewe advertensies handel lessenaar Xaxis verduidelik die 3 grootste mites oor sy maatskappy (Eerste aan die beurt is dit is nie 'n handels lessenaar) Xaxis is die programmatiese media platform, binne die wêreld se grootste reklame-agentskap hou groep WPP, wat geprojekteer bestuur 950000000 in advertensie bestee vanjaar oor 40 markte. Die afdeling is gestig in 2011, maar uitvoerende hoof, Brian Klein vertel Business Insider daar nog 'n aantal groot wanopvattings oor wat die maatskappy is, wat hulle doen, en wat dit wil wees in die toekoms. In die loop van ons telefoon gesprek, probeer hy om 'n paar van daardie mites te verdryf. MITE 1: Xaxis is 'n agentskap handel lessenaar Vra die meeste mense in die advertensie bedryf wat Xaxis is, en hulle sal waarskynlik reageer: 'n agentskap handel lessenaar. Dit is, 'n gesentraliseerde werking binne WPP dat sy kliënte en afsonderlike agentskappe programmatiese (of outomatiese) reklame koop bestuur. Ander voorbeelde in die bedryf insluit Omnicom se Accuen en Publicis VivaKi gehoor op aanvraag platform. Maar Klein sê Xaxis is meer van 'n mediamaatskappy. Ons is nie 'n handels lessenaar. A handel lessenaar is 'n diens 'n agentskap bepaal dat geopenbaar en dien as 'n filter vir alle programmatiese media. As ek 'n adverteerder man, en ek spandeer 10 miljoen in programmatiese, sou ek staatmaak op 'n handel lessenaar vir my raad gee oor wat 10 miljoen, soos wat DSP (vraag-kant platform) te gebruik, voorraad, en datadienste. Terwyl Xaxis steeds doen dit tot 'n mate vir 'n paar kliënte Klein gesê dit probeer om die werklike lyn items wat gaan op die media plan te bou. Byvoorbeeld, dit onlangs 'n produk, genaamd Xaxis Sync waarmee adverteerders advertensies pas nie gedien om 'n mobiele toestel met wat gebeur op dieselfde tyd op TV. MITE 2: Xaxis is nie deursigtig nie oor wat kliënte betaal vir Xaxis dikwels neem 'n baie van die hitte van die bedryf oor die manier waarop dit die pryse van sy produkte vir adverteerders. Xaxis doesn t breek uit watter deel van bemarkers fooie gaan koop advertensie spasie, en die persentasie wat gegaan het in die rigting van menslike hulpbronne, data, en tegnologie. Publicis VivaKi AOD, aan die ander kant, beweer dat dit breek uit hierdie syfers as bemarkers vra vir hulle. Klein dink Xaxis is aan die einde van onnodige hoeveelhede kritiek oor hierdie kwessie, want Xaxis is baie goed in wat ons doen. Ons belê meer in tegnologie as enige ander agentskap, sodat wanneer ons in vergelyking met Publicis AOD, wat is soos dié van appels lemoene. Dit is 'n handel lessenaar, hulle het geen interne tegnologie, hulle uitsluitlik staatmaak op derdeparty-tegnologie. Hulle is gelukkig om die koste van hul voorraad oppervlak omdat hulle don t handel die manier waarop ons doen. Ek dink as 'n gevolg, hulle don t bied naastenby so veel as wat ons doen, sê Klein. Xaxis belê 25 miljoen in die bou van die data bestuur platform (DMP) Turbine verlede jaar, byvoorbeeld, wat Klein sê maak dit moeilik om af te breek wat belegging kliënt-vir-kliënt. Daarbenewens Xaxis onderhandel groot handelsooreenkomste met uitgewers, wat Klein sê sy maatskappy versper uit bloot dat pryse aan kliënte Xaxis is gebruik te maak van 'n beter deal as gevolg van sy skaal (die aantal adverteerders dit werk met) as die tipes pryse sy mededingers mag in staat wees om te kry. En Klein het gesê dat al die adverteerders dit werk met verstaan ​​die model, teken op sy model, en hulle kan kies uit te eniger tyd. MITE 3: Xaxis is net 'n aanlyn vertoon advertensies maatskappy Aanbeveel vir jou Powered by Sailthru Die hoof uitvoerende beampte van WPP se massiewe advertensies handel lessenaar Xaxis verduidelik die 3 grootste mites oor sy maatskappy (Eerste aan die beurt is dit is nie 'n handels lessenaar)


No comments:

Post a Comment